En vecka

Vi har ju bestämt att vi ska dra ner drastiskt på godiset vilket vi verkligen gjort, vi har sagt en dag i veckan och då ska det vara en dag i veckan om vi ens äter något allt och om vi äter så ska det vara lite!
Så den här helgen köpte vi lite godis idag och med betoning på lite så det känns helt okej. Man måste ju leva lite och ett förbud känner jag att jag bara blir mer sugen så tror att det är bättre att ha en dag man får äta och sen kan man välja om man vill äta eller inte!
 
Vågen visar 2kg mindre den här veckan och jag är glad bara det inte står plus =) Imorgon är det ny vecka och nya träningsmöjligheter, i helgen har vi gått en hel del, dels på stan och även två långpromenader och igår löpte vi lite oxå.
 
Varit en väldigt bra helg vi har gjort mycket och det har varit väldigt kul att umgås med min älskling en riktigt bra helg helt enkelt!! <3
Vi var på stan igår köpte nya träningskläder och även nya glasögon kände att det var dags att kolla ögonen då det känns som synen blivit sämre vilket den blivit inte mycket men mitt brytningsfel hade blivit lite sämre och älsklingen fick en present nämligen en ny klocka, så han fick gå på presentjakt när jag kom hem =)
 
Veckans träning:
Mån: Gymmet
Tis: Gymmet med en individuell träning med en PT som ska lägga upp ett träningsschema så hoppas de blir bra
Ons: Promenad
Tors: Promenad
Fre: Gymmet
Lör: Promenad
Sön: Gymmet
 
Sen är målet den här veckan att dra ner ytterligare på kolhydrater det är något jag tror ger resultat =)
 
Har även suttit och kollat utbildning då jag funderar till att läsa till administratör men det är en djungel att hitta och fattar inte mkt av anmälan så får bli en möte på komvux =)
 
 
Vår vovve han visar tydligt när det är något han vill, här tycker han det är dags att gå ut =) Världens sötaste!!
 
Ne nu ska jag kolla film och mysa ner mig i soffan, imorgon är det tyvärr jobba igen men det är en kort vecka med bara 3 arbetsdagar och frita hela veckan så ska väl kunna stå ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0