Nästan frisk..

Då är min älskling äntligen hemma igen! <3
Vi sitter och kollar på biggest loser och känner att vi blir mer taggade, för där vill man ju inte hamna =P
 
Idag har jag jobbat och direkt efter jobbet så begav vi oss ut och gick slutade på 8km så de känns bra, tyvärr fick jag ont i fötterna igen men det släppte efter ett tag så frågan är om det i det här fallet är att jag är ovan att gå så mycket!
Imorgon blir det en kväll med storhandling, ut med det onyttiga och in med det nya, nu kör vi så det ryker 10kg minus med ett mål på 1 kg i veckan det ska bara gå! Finns inget annat!
Sen ska vi även inhandla en blender så vi kan göra smoothie vilket är så gott och smidigt, vi har insett att vi på helger äter helt fel, vi äter frukost när vi går upp sen typ inget fören middagen och då lagar vi mat när vi är as hungriga, så nu blir det en start med mellanmål =)
 
Veckan som kommer ser ut som följande med träning:
Mån: promenad
Tis: Promenad + hemmaträning
Ons: Promenad + hemmaträning
Tors: Promenad/vila
Fre: Gym
Lör: Promenad eller Gym
Sön: Promenad och Gym
 
Lite orolig för Ezio som vanligt är det något problem, han har kliat sig så mycket på sidorna av ansiktet, under öronen att det gått hål så att det bildats var. Igår fick jag klippa och raka och tvätta och idag ser ena sidan inte alls bra ut, bättre än igår men han är röd och varig så blev att inhandla en tratt idag så det får bli att ha på sig det ett par dagar!
Min tanke i det är däremot om han har ont i öronen eftersom han kliar sig på samma ställe och under öronen?
 
Ne nu blir det snart sängen vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0