Påskhelg

Den är nu slut, påskhelgen alltså.. Trevligt och väldigt skönt har det varit oxå!
Började i fredags med att vi på kvällen var hos Tobbes syster och släkt, det var trevligt och god mat bjöds det på =) Även massa godis och ostbågar som jag ÄLSKAR fanns men nej nej vi tog inte en bit, den enda sötsak vi åt var en liten bit kladdkaka till efterrätt för det var vad vi sagt antingen godis eller efterrätt i helgen och vi valde efterrätt vilket var tur =)
Sen igår så var vi först ute på långpromenad i det fina vädret, har bilder jag tog men de är i mobilen och jag har lagt mig i sängen så får visa dem imorn, sen fastnade vi hos Tobbes föräldrar en sväng och vi insåg ännu mer hur gärna vi vill bo i hus! Efter det så bar det av till Ljungsbro för att återigen känna att vi vill ha hus =P Min älskade mamma fyllde år så släkten var där och vi firade henne, god mat och älsklingsefterrätten daimtårta, nu fick Tobbe smaka den oxå och som jag visste skulle han älska den! I vanliga fall kan jag ju äta ett antal såna tårtbitar men den här gången fick det räcka med mindre, det gäller att hålla igen om det ska hända något.
 
Jag har ju glömt att berätta jag var ju och körde mitt gympass i torsdags, fick sällskap av Jossan vilket var väldigt trevligt =) körde på och kände att jäklar min kropp, det gör redan ont så hur ska det här sluta (hade då inte ens kört klart passet) kommer till att det är dags för utfallssteg med käpp bakom ryggen och helvete kort sagt det tog!
Packar ihop och känner mig nöjd och tänker ja träningsvärken den ser jag inte fram emot och mycket riktigt det blev en träningsvärk från jag vet inte vad! jag har aldrig haft så ont i mina lår, det är det värsta jag varit med om hahaha gå i trappor, gå på toa och bara sätta sig ner var en pärs och jag kände ju att det gjorde ont redan på torsdagen samma dag jag tränat och hade tanken, de säger att det är värst efter två dagar, hur ska det här gå?
Torsdag och framförallt fredag hade jag så ont men på lördag så hade smärtan släppt vilket var väldigt skönt!
Sen var tanken att jag skulle besöka gymmet idag men vi prioterade faktiskt att göra iordning balkongen, har tvättat och målat räcket så imorgon ska vi åka o handla matta och sen lite piff så då får ni se före och efter bilder =)
 
Det är ju så tråkigt med inlägg utan bild så här får ni en på mina två älsklingar från gårdagens morgonmys <3
 
 
Notera att det är Ezios bakben som syns, husse sov och rörde på sig och Ezio bara låg kvar man kan ju undra hur skönt det var =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0