Träningspasset vart ju inställt...

 
igår och jag vart besviken men idag så poppar det upp ett pass kl18 så jag bokade det och fick träffa en tjej som heter Alexandra och det kändes väldigt bra! Hon var mycket trevlig och hon tyckte det var kul att hon fick lägga upp det som hon ville då jag sa att jag inte har några tankar =)
Det jag sa var att jag måste stärka upp min rygg och det vart tydligt att jag är kutryggig när man ser sig i speglar precis överallt så jag har nu fått mycket övningar som jag ska göra på gymmet, tanken är 3-4 dagar i veckan och då är det en genomkörning av kroppen förutom bröst då jag inte ska träna de när jag ska bli rak i ryggen.. Sen insåg jag återigen att det verkligen är dags när det hänger och väller överallt =P men det är som jag tänker kan bara bli bättre och som min älskling säger nu är vi igång och vi kommer att klara det!
 
Nu kommer även påsken en högtid med MYCKET godis, vi har sagt att vi kommer att äta lite gott men inte vräka i oss som jag annars kan göra, utan det ska vara med måtta och det gäller då bara fredag och lördag när vi är bortbjudna kanske någon efterrätt och väldigt lite godis om ens nåt! vem vet kanske får man ett påskägg =)
 
Tänkte jag skulle komma igång med det här passet redan imorgon och sen ska vi även till gymmet på fredag, men sen lördag och söndag blir det långpromenad/löpning för att sedan köra gym på måndag igen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0