Första dagen..

.. På jobbet och med alla barnen på plats, kan säga att jag är helt slut idag men det har gått bra så jag hoppas att dagarna fortsätter så!
 
Idag stod det löpning på schemat älskligen gjort men jag är så sjukt trött att jag tog mig faktiskt inte ut och nu sitter jag här och känner mig "dålig" för att jag inte orkade. Det dåliga samvetet kommer och det är väl positivt har inte direkt haft dåligt samvete förut för att jag inte tränat men har det nu och mot Tobbe också så får rycka upp mig och köra vidare. Igår körde vi milen i Lillsjön, mycket kul och jag vart trött men ja självklart inte min galning till sällskap ibland tror jag att han skulle kunna cykla hur länge som helst, underbart att se =) <3
 
Veckan ser ut som följande
Tisdag: Jobba till 15 sen blir det ridning på kvällen
Onsdag: Jobba sen cykling
Torsdag: Jobba sen tvätta, städa och fixa här hemma och sen ta igen löpturen som jag inte gjorde idag
Fredag: Jobba sen HELG =) skogspromenad och myskväll
Lördag: Till Eskilstuna och fira bror min
Söndag: Misstänker skarpt att det blir cykling ;)
 
Nehe vänta till min duktiga sambo kommer hem, funderar på om han ska få färga håret på mig så tänkte börja lite och dra ut slingor =)
 
Vi hörs vidare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0