Ledigheten snart slut..

.. Tyvärr, har ingen lust alls att börja jobba igen på måndag faktiskt!
 
Har inte blivit mycket bloggande sista tiden för det har ju varit så sjutk fint väder att blogga inte varit något jag prioriterat och har inte direkt velat ha en varm dator i knät, räcker med de 30 grader som varit om inte mer i lägenheten =P Man ska inte klaga på värmen men de har varit för varmt ;)
 
Lite som har hänt på semestern, vi har varit en vecka i sälen och cyklat och det var helt underbart skönt! var älsklingens första vecka som vi åkte så de var lagom varmt, sen ja har vi badat, cyklat, umgåtts med släkt och firat ett år och självklart mer än så =)
 
Nu till veckan som börjar på måndag så är det här hemma nya tag och nu jävlar! Vi har ett mål 10kg till jul och det ska vi klara =) det kommer inte bli lätt och det kommer inte alltid att vara kul men det kommer att vara värt de! Vi satsar på en vår med mycket cykling och då ett par kilo mindre att bära på vilket bör underlätta för mig =)
Har idag vägt och mätt mig och sen blir det att ställa ner vågen i källaren och inte ta upp den på minst en månad, det blir så lätt att man först säger ska bara väga mig en dag i veckan, men ändå så är man där sen och småväger sig lite varje dag och det tror jag inte är bra!
 
Har ganska mycket träning som jag ska försöka få ihop, cykling, löpning, ridning och promenader och sen även få tid till Ezio.
JA ni såg rätt, ridning efter många år utan hästar är det dags igen, suget kom tillbaka och jag och Zandra ska börja rida en dag i veckan på ridskola eller på ett annat ställe, huvudsaken är att man får mysa lite häst igen och röra på sig =) En väldigt bra kombo ;)
 
Sen framförallt ska kosten läggas om och det tycker jag är det svåra, from nu så är det en drastisk förändring på godiset och tror vi bestämt oss för att dra in det helt till en början så man blir av med sötsuget och begäret att äta godis!
 
Det får räcka för idag, min tanke är att jag kommer att använda min blogg mer och uppdatera den med resan som jag och min älskling ska göra mot ett sundare liv, håll tillgodo =D

Bjuder på några bilder från sommaren.
 
Vi besökte Fulufjället och Sveriges högsta vattenfall
 
Även Ezio fick åka lift och gå på fjället <3
 
 
Även hunnit med lite bebismys =)
 
 
 
Älsklingen och jag, världens finaste och underbaraste pojkvän som stått ut med mig i ett år. Du gör mig hel, du gör mig lycklig och jag älskar dig så mycket att det inte ens går att beskriva! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0