Myshelg!

Har det varit men nu är den tyvärr slut, säger som min älskling sa idag, de är nästan tråkigt att våra helger är så underbara. Hade varit bättre om helgerna varit tråkiga så man ville gå till jobbet ;)
Men jag bara njuter av våra helger!!
I fredags vart de myskväll dock somnade jag i soffan typ 9 helt död haha sen i lördags åkte älsklingen och målade och jag gick på stan med Hanna, trevligt och inte igår jag var på stan, köpte ett par mjukbyxor, t.shirt till älsklingen och nytt höstmys till vardagsrummet som ni ser här:
 
 
Sen vart det filmmys på kvällen och dagen idag så vart det go frukost, sen en cykeltur i skogen, as kul! =) sen en sväng på stan där vi köpte lite nya träningskläder =) och nu på kvällen åkte vi ut till Lomma och så fick Ezio bada, det gäller ju att ta vara på de fina kvällarna för snart är de slut =( vill inte ha höst och vinter!!
Ezio har ju problem med ryggen så vi ska till veterinären nästa vecka igen, så tills dess för han inte göra mycket häftiga rörelser utan det är motion på plant underlag och idag tänkte vi att simning måste gå då det kommer bli en rehab troligtvis, kan säga att det var en hund som var överlycklig över att få bada, det är ju bland det bästa han vet <3 Tog lite bilder:
 
 
Underbara hund som vi älskar dig, du gör vårat liv ännu roligare, hoppas hoppas att det inte är något större problem emd ryggen utan att vi lätt ska kunna hjälpa dig så att du får vara smärtfri!
 
Just de kan säga att vågen säger 3kg mindre! så 1kg i veckan har jag hittills gått ner och älskligen likadant så duktiga är vi och så sjukt taggade!! =)
 
Veckans träning ser ut som följande hittills inte satt hela veckan än:
Mån: löpning
Tis: ridning
Ons: cykling
Tors: promenad för då har vi tvätt och städdag oxå :P
 
Vi hörs! =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0