En månad sen

jag skrev något här.. har inte haft tid eller ork faktiskt om jag ska va ärlig =P
Har varit fullt upp på jobbet med skolavslutning och allt det, men nu har jag jobbat färdig på skolan och är arbetslös fram till v.33 då drar det igång igen..
Var idag och skrev in mig på arbetsförmedlingen får se om de hittar något jobb till mig i sommar annars blir det att stämpla.
 
Tanken är att jag nu när jag är "ledig" ska gå upp varje dag kl 9 senast och gå en ordentlig promenad med Ezio, imorse kom jag inte upp och gjorde de utan åkte till ams istället men imorgon så är det dags att sätta fart, så även dags att ordna spotify så jag har bra musik när jag går =)
Vår träning idag blev annars att gå upp för Yxbacken och jag kan säga att jävlar vad jobbigt det var, det va väldigt brant och mina vader typ dog!
Annars i veckan så blir det ett besök i gusum och valdemarsvik på onsdag. På torsdag blir det möte på ams =P
 
 
Det är ganska brant i Yxbacken men ja vi måste ju träna inför v 29 =D längtar som bara den!!
 
Ne nu blir det att pussa på min älskling som är det bästa som har hänt mig, bara längtar till hans semester så vi får umgås hela dagarna, så himla tråkigt utan honom på dagarna =)
 
Hör av mig imorgon! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0