Fullt upp..

Eller ja kanske inte =P
Varit en massör här idag för Ezio, klämt lite på honom och masserat han har lite saker som vi behöver få ordning på för troligtvis så har han ont i ryggen =/ får se hur vi går vidare med det.
 
Annars har jag inte gjort mycket idag, tagit det lugnt, tanken var ju att jag skulle kunna ligga vid någon pool och lapa sol men det verkar ju inte bli så fint väder och snart är vi inne i Juli! Vill ha sommar och sol!
 
Älskling och jag tog iallafall en sväng med cyklarna och vi körde lilljön och tiden blev 1:10 och det är ju då mer min tid eftersom Tobbe får vänta på mig då jag inte kör lika fort =)
Det roliga är att man märker skillnad, det är andra gången jag kör den här banan och kan säga att det gick sjukt mycket bättre idag! Det är roligt när man ser framstegen som man gör och man känner att man orkar mer och mer så det är bara att fortsätta =)
Det blir nog iallfall att införskaffa sig ett par skor som sitter fast så att inte fötterna flyger omkring så dant på pedalerna, men jag är lite rädd att börja med det för jag kommer att trilla och det många gånger ;)
Idag lyckades jag slinta på handtaget så att jag slog i fingret vilket resulterade i ett blåmärke och en knöl på fingret hahaha som Tobbe sa hur lyckas du??
 
Nehe nu ska jag ta och krypa ner i sängen med älsklingen, var inne och kollade till honom nyss och då skrämde jag visst livet ur honom haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0