Ledig men att göra ändå..

Jag är ju "ledig" eller ja arbetssökande nu under sommarenm men jag har att göra ändå, idag var jag hos tandläkaren mindre kul och fattig blir man, imorgon är det ytterligare ett besök och mer fattig =P
Sen har Ezio blivit frisserad haha han ser ut som en valp och är numera korthårig, skönt för honom nu när det är sommar, får ta ett kort imorgon och lägga upp =)
 
Även husse i huset har blivit frisserad men då av mig, jag kan ju faktiskt det där med att klippa blev inte så fult =)
 
Före                                                                                   Efter dock inte iordninggjort =)

 
Midsommar då!
Började med att jag fick veta att det var dags för min bror och hans tjej de hade åkt in till förlossningen, så tankarna var mycket där under kvällen!
Men vi åkte iallafall ut till Tobbes morbror ute på landet och vi var på ett traditionellt midsommarfirande med dans kring stången, lotter och sånt. Höjdpunkten var godisregnet haha
Sen vart det grillat och trevligt umgänge så det var en lyckad midsommar då vi både ville ta det lugnt och inte var ute efter någon fest =)
Sen när vi kom hem så ringde telefonen och jag fick veta att jag blivit faster =D =D till en liten tjej som heter Molly. Så i söndags var vi och hälsade på och hon var såå söt =)
 
Jag ska lära henne allt jag kan och hoppas att vi kommer att träffas oftare än vad jag träffar min bror =P
Har gjort en liten sak till henne som hon ska få, får se när möjligheten blir att ge den bara!
 
Ska snart krypa ner hos min älskling som redan lagt sig, imorgon blir det upp tidigt för det är tvättstuga kl 7 och sen tandläkaren kl 9 =( jätterolig morgon ;)
 
Räknar ner tills min älskling har semester! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0