Måndag igen efter en regning helg..

Ursch vilket tråkigt väder det är, så himla typiskt när jag är arbetslös en sommar så är de pissväder =/ Hoppas det vänder snart!
 
Helgen som varit då, i fredags kom min älskling hem och överraskade mig med choklad och blommor, vart överlycklig <3
 
De fina blommorna! =)
 
Sen begav vi oss ut till Svärtinge där det bjöds på smörgåstårta och firande av Tobbes pappa, väldigt trevligt =)
I lördags så cyklade vi och det gick skit, var väldigt blött och halt så kändes inte som att jag kom någonstans alls. Väldigt segt när det de senaste dagarna känns så himla bra, men men bara komma igen =) annars gjorde vi inget, var en riktig segdag. I söndags tog vi oss ut i skogen tanken var att vi skulle plocka svamp (vilket jag oxå hittade) men det slutade med att vi letade cykelstig och kan säga att vi hamnade verkligen mitt i skogen men vi hittade tillslut bilen efter mycket gående =P
 
Ezio som vanligt väldigt nöjd i skogen han drog däremot efter två hjortar men kom tillslut tillbaka och då självklart varm och anfådd så han la sig såhär:
 
 
Knäppa hund!
 

Idag då har jag inte gjort alls mycket som vanligt känns de som, väntat på att älsklingen skulle komma hem men innan de hann jag med att städa lite iallafall =) Sen tog vi oss ut på en cykeltur i Svärtinge skogen =)
 
Ne nu blir de att krypa ner i sängen, funderar på om jag ska åka till stan en sväng imorn, kanske kolla på ny mobil, då min inte funkar som den ska riktigt =P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0