Nu är det inköpta

Sådär då var ett par nya löparskor inköpta, har fått jätteont i fötterna av de andra paren jag testat, så nu ska dessa vara utprovade att passa mina fötter så hoppas på att det blir bättre. Så tråkigt att springa och få ont!
 
Som tur är vart det ett par i fina färger som jag ville ha =)
De andra paret jag testade var snyggare men de här var skönare ;)
 
Vi är med i en gå tävling på jobbet, så dessa kommer väl till pass hoppas jag på, ska bara bli frisk så ska jag provspringa dem. Här nämligen haft sjukt ont i halsen nu två dagar men det är inte mer än så, så jag hoppas på att det inte blir mer än såhär.
 
Annars händer det inte så mycket, hade en bra helg med promenad, våfflor och ett besök i Ljungsbro =) Helgen som kommer så åker min älskling till värmen, utan mig =( en hel vecka, vet inte hur jag ska klara mig, kommer sakna ihjäl mig!
 
Ne nu blir det tv ett tag och sen sova, vi hörs snart, lovar det ska inte ta så lång tid till nästa inlägg =)
 

Kommentarer
Postat av: fru josefine

Vad fina dem var! :)

2014-03-26 @ 11:52:46
URL: http://frujosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0