Sjuk..

Jaha då är jag sjuk, genomförkyld med andra ord och utan röst så varit hemma idag och kommer även att bli hemma imorgon från jobbet.
As tråkigt är det!! Legat i soffa hela dagen och plöjer igenom serien Hart of Dixie den är iofs bra men det blir så jävla segt o bara vara hemma =(
 
Helgen som kommer så åker ju som sagt Tobbe =( det är nackdelen med helgen, däremot så kommer på lördag men bror, Sassa och mamma o pappa så det ska bli kul och Johan ska även köpa min bil.
Tråkigt o bli av med den men samtidigt skönt, för då kan jag förhoppningsvis få ihop ekonomin bättre och göra saker så det ser jag fram emot, just nu blir det att spara till Tobbes och min semester i sommar! =)
 
 
Med den här bilden vill jag säga att jag vill ha vår och sommar och det snart!! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0