Sjuk IGEN!!!!

Jag är så jävla trött på att vara sjuk, som den här gången vi var ju ute och cyklade i tisdags kände inget direkt, har ju ofta ont i halsen på morgonen men det går ju över så inte tänkt på de.. men så vaknar jag på onsdagen och kan knappt svälja och sen kommer huvudvärken, nästäppan och så hostan, så seg!! Har inte tid och vill inte vara sjuk!
 
Så pga min dumma kropp så har jag ju inte kunnat cykla som jag velat då, sen i lördags så tog jag mig ork att tillsammans med älsklingen fixa i förrådet så vi inte skulle behöva ha cyklarna i lägenheten =p så böjer jag mig bara ner, lyfter inget eller nåt så bara låser det sig och jag kommer knappt upp =/ så nu ligger jag här förkyld och med ryggont men men blir ett samtal till vc imorn för såhär går det inte att ha det! Men färdig gnällt för nu!
 
Min duktiga sambo har slutat snusa och med det verkar det komma någon överenergi istället så han cyklade imorse 7km i terräng och nu är han iväg och spelar fotboll för sitta stilla det går tydligen inte =)  Hoppas att han smittar av sig på mig också =)
 
Annars händer det för tillfället inte så mkt mer än att fökusera på att bli sjuk och så räknar jag ner till sommaren är här på riktigt tills vi kan cykla massa mer och våra små planer för sommaren =)
 
 
Hörs en annan dag nu ska jag sniffa nässpray!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0