Resultat!

Yes! på vågen stod det på lördagsmorgonen 2,5kg minus :P sen i måndags, sjukt skönt att se att de ger resultat =)
Bara köra vidare
 
Gårdagen såg ut som följande:
Frukost: Shake samt en skogspromenad
Mellanmål: Banan
Middag: Smörgåstårta
Sen på kvällen ja vid kvar över åtta fick vi ett ryck och gick ut och gick/joggade väldigt skönt =) Eller Tobbe som fick rycket och jag hängde på, han är så himla driven och pushar mig i det här. Älskar dig! <3
Sen efter det så blev det en banan och två knäckebröd.
 
Hela den här helgen består av födelsedagskalas, igår var det min kusin som firades han fyller 18år i veckan, så då vart det en tripp till Linköping.
Sen idag så är det kalas här hemma eftersom jag har fyllt och så firar min familj Tobbe lite i förväg som fyller år i veckan <3
 
Fick igår mysa med min lilla skatt Molly!
 
 
Nu blir det att förbereda för kalaset!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0