5km..

Joggade/gick vi idag i Svärtinge skogen och jag är faktiskt så stolt att jag orkade så mycket som jag gjorde! Men det är sjukt mycket jobbigare för benen att springa i skogen, det är rötter och allt möjligt man måste hålla koll på.
 
Glömde skriva igår att jag även nu köpt gymkort friskis hade 30% på sina årskort och det var ju bara 400:- dyrare än halvår så jag slog till och tog ett år, så nu blir det en månad till att träna ute sen har jag möjlighet att köra även på gymmet, tror det kommer bli bra att jag tar mig dit dagar då det är dåligt väder men sen träna ute så länge det går.
 
Längtar till onsdag för då blir det cykling igen med älskling och jag hoppas det blir så kul som det var senast =)
 
Blir ett kort inlägg ska va lite social med det bästa i mitt liv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0