Helgen går alldeles för fort =(

Helgerna går alldeles för fort, känns som livet bara kretsar kring jobb just nu och det är söndag redan innan man hunnit landa i att det är helg =/
 
Iallafall nu är det lite mer än 4 veckor kvar till vi åker till värmen, längtar såå himla mycket, men fram tills dess så har jag ju ett mål och det är ju att jag ska gå ner 4 kilo till. Jag har halt ärligt haft en svaka i lite mer än en vecka, kan inte riktigt svara på varför men har varit trött och allmänt opepp, men vi har sagt de att det är sånt man får så får man helt enkelt bara sätta fart igen. Så nu har jag tänkt hårdträning och hårt med maten och sötsaker fram till vi
åker.
 
Denna vecka ser min träning ut som följande:
Mån: Jympa medel
Tis: IW (indoor walking) ev kolla hus
Ons: Vila, rehab med Ezio
 
Tors: Dans afro
Fre: Ridning
Lör: Cykling/löpning
Sön: Cykling/löpning
 
Det är 2 kilo kvar tills ett delmål så nu gäller det att hålla igång tas sig ur svackan och bara köra! Jag kan jag vill och jag ska lyckas =)
 
 
Längtar så tills jag är här med den finaste människan i mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0