Två mål satta

Det ena är att jag ska cykla mtb challenge med älsklingen sen smsade min mor om att hon tyckte att vi skulle ha som mål att springa tjejmilen i Stockholm i sommar så det är bara att träna vidare =)
 
Annars har helgen varit lugn älsklingen har målat hans föräldrars hus, så duktig och jag var där ute en sväng igår kväll efter att jag varit i skogen med Ezio och plockat svamp =) 3 torra kantareller hittade jag =P Inget svampår iår med andra ord!
 
För oss är det som lördag idag då vi är lediga imorgon också dock inte för något roligt utan det är dags för veterinären igen, vi håller alla tummarna för att det ska gå bra!
 
Imorgon blir det för övrigt att åka och handla och sen cykla en sväng som jag längtar =)
 

Ezio fick en liten makeover på kvällen hahah =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0